понеделник, 30 юни 2008 г.

Сбогом, дано си.........

Не обичам сбогуванията. Дори и когато знаеш, че те очаква нещо хубаво. Дoри и като знаеш, че не е било чак пък толкова яко. Ама си беше! Весело, забавно, изморително и адски вдъхновяващо.
Днес е последният ми работен ден в ТВ "Здраве" и вместо да съм ужасно щастлива ми е....малко тъжно. Тyкмо ги опознах, тъкмо заработихме вече като истински колектив....абе кривичко. Ама така се получава - все някога.
Има и аспекти, за които се радвам. Добрите чувства, с които се разделяме. И все пак - те не стигат, за да премахнат горчивия вкус от устата ми. Но са достатъчни да ме обнадеждят, че ми предстоят много нови срещи с тези хора - и се надявам все още да останем с тези добри чувства. Да живеят хората, които те карат да се почувстваш.....творчески на работа, да ти покажат, че има някой, който го е грижа и да те подкрепят, когато се ядосаш....абе дори само да ти кажат "наздраве" - пак е добре....Да живеят.......

Няма коментари:

Powered By Blogger