събота, 5 юли 2008 г.

За дъждовния сезон

Говорим си ние с Боянката в скайп. Ама такова - дълбокотемно - късно съботно-вечерно. Аз тъкмо си поревах на един сладникав драматично-любовен филм....и вече съм щастлива. Мина дозата напояване за деня :) Та си говорим ние с Боянката. И какво да обсъдим - до любовта стигнахме. То какво друго - съботните вечери са за това - все пак е студено да танцуваме салса!!!!! Обяснявам си аз, че от много рев очите ми си промениха цвета - станаха светлокафеви.......(тайно се замислям дали пък следващия път няма и сини да станат - а дано пък::))) И от многото проникновения аз установих, че земята на любовните ми трълки се намива в екваториалната климатична област. Съществува летен и държовен сезон. През летния усмивките греят по всяко време и изменения на атмосферното налягане не се наблюдават твърде често. Много рядко прокапва лек и разхлаждащ дъждец, който спомага образуването на дъга. През този сезон слънцето и луната тайно се целуват при всеки удобен момент, затова хората леко се объркват от деня и нощта. Летния сезон обикновено свършва внезапно. И настъпва дъждовният. През него времето е непредвидимо и хладно. Наблюдават се чести валежи, заменяни от купеста облачност и кратки слънчеви моменти. Атмосферното налягане е ниско, но нормално за сезона. Наблюдават се ураганни ветрове на опустошителни купони, редувани с караоке бризове. В края на сезона времето утихва и се разведрява.
Та вие в кой сезон се намирате? Аз не знам, затова вас питам.....

2 коментара:

Unknown каза...

Ot diskursa na gorespomenatia tekst laha polisemia, provokirana ot implitzitno zalojenata alegorichnost na pochti vsiaka edna leksikalna edinitza, chiato pravilna sintaktichna suktzesia, obrazuva nerazchlenimata amalgamnost, s eksplitziten denotat - avtorskiat tekst!!!!!!

Unknown каза...

Аз самата не знам какво е времето вътре в мен! Но ще се опитам да танцувам салса дори и на сред снежна буря!:)

Powered By Blogger